حراج کارخانه کاشی مشتریان و انبوهسازان زیادی را به سمت خود جذب مینماید. از این رو آنها تمامی محصولات مورد نیاز سرویس بهداشتی جدید را به قیمت ارزان خریداری میکنند. هرچند مهمترین موضوع در خرید مستقیم از کارخانه، خرید عمده و بالای ۲۰ هزار مترمربع میباشد.
انواع حراج کاشی
اولین نوع حراجی، حراج محصولات درجه دو به پایین از کارخانه به صورت مستقیم است. در این سبک از فروش محصولات درجه یک هیچ جایی ندارد و اکثر بخش فروش مربوط به کاشی و سرامیک درجه دو، درجه سه و درجه چهار است. در حراج کارخانه کاشی فروش به متراژ های کم صورت نمیگیرد و برای خرید حتما باید ظرفیت مشخصی از محصول خریداری شود.
“برای مثال در برخی از کارخانههای یزد، فروش فقط به صورت پالتی و با تریلی انجام میپذیرد. از این جهت شاید هرکس توانایی خرید این حجم از کاشی را نداشته باشد. حتی برخی از انبوهسازان نیز به این مقدار از کاشی نیاز ندارند.”
دومین نوع حراج کاشی کارخانه، فروش از انبار نمایندگان پخش میباشد. بسیاری از نماینده ها که محصولات را در قیمت پایین تر از کارخانه خریداری می کنند، می توانند پس از افزایش قیمت، همچنان محصولات موجود در انبار خود را به قیمت پایین تر از لیست قیمت جدید به فروش برسانند. از این جهت به نوعی حراجی برای مجموعه محصولات خود در نظر میگیرند.
حراج کاشی سرویس بهداشتی
کاشی سرویس بهداشتی یکی از محصولاتی است که در بخش قیمت بسیار نیاز به توجه دارد. این کاشی باتوجه به متراژ کمی که در منازل مسکونی به خود اختصاص میدهد، بهتر است که مناسب قیمت باشد. قیمت پایین کاشی سرویس بهداشتی جدید سبب میشود که سازندگان پروژه های بزرگ با صرفه بیشتری خرید نمایند. صرفه بیشتر در متراژهای بالا بیشتر به چشم میآید، از این رو در خرید عمده تخفیفات بیشتر نمود دارند.
کاشی سرویس بهداشتی سایز ۳۰*۶۰ محبوبیت و مقبولیت بیشتری دارد. این محبوبیت سبب شده که تولید کنندگان کاشی و سرامیک طرح های مختلفی را به این سایز اختصاص دهند. طرحهایی نظیر طرح سنگ، طرح کرم روشن و طرح های شاد در بازار کنونی به عنوان طرح های جدید هستند.
هم اکنون در فروشگاه ما مجموعه جدید ارزان قیمت کاشی دیوار سرویس بهداشتی به فروش میرسند.
انتخاب طرح محصول در حراج
اگر قصد خرید در بازار را دارید، مطمئنأ کمی دچار سردرگمی خواهید شد. با مراجعه به بازار و مشاهده تنوع بالا کمی دچار تردید در خرید نیز میگردید. چه بسیار مشتریانی که باتوجه به تنوع بالای محصولات نتوانستند خرید کنند و انتخاب را به دست دیگری سپردند. دلیل اصلی این سردرگمی وجود تنوع بالای محصولات است. همچنین کیفیت و قیمت های متفاوتی که در بازار وجود دارند نیز باعث سردرگمی خواهند شد.
در اینجا قصد داریم کمی از سردرگمی مشتریان بکاهیم تا بتوانند انتخاب دقیق داشته باشند:
- اگر به دنبال محصولی هستید که در تاریخ کنونی جدید باشد و بروز، به سراغ مدلهای مات بروید.
- همچنین میخواهید آلودگی و قطرات آب کمتر خود را نشان دهند، بدنبال طرحهای مات و یا ترجیحأ سفید بروید.
- اگر از آن دسته مصرف کننده های با شستشوی زیاد هستید، بهترین خرید کاشی براق طرح روشن است.
- همیشه در انتخاب خود متراژ محیط را در نظر بگیرید، برای متراژهای کم خرید طرح روشن پیشنهاد می شود.
- در دیوار سرویس بهداشتی طرح های گل و تک گل های شیک استفاده نمایید.
- برای کف سرویس بهداشتی نیز دست به انتخاب طرح هایی با برجستگی بزنید و کاشی صاف را خریداری نکنید.
- علاوه بر کاشی و سرامیک که نقش مهمی در محیط دارند، استفاده از آینه باکس زیباتر نیز موثر خواهد بود.
کاشی کف سرویس بهداشتی
در ابتدای امر باید بدانید که زیرسازی کاشی سرویس بهداشتی بسیار مهم است. از این رو برای زیرسازی استفاده از قیرگونی و یا ایزوگام به شدت پیشنهاد میشود که البته با سیستم های آب بندی جدیدی که وجود دارند، این روش کمی قدیمیتر بشمار میرود. البته در صنعت ساختمان کنونی استفاده از واترپروف نیز به صورت روتین درآمده و خریداران با آن آشنایی دارند. کاشی کف سرویس بهداشتی بهتر است ضد لغزش باشد تا زمانی که با آب در ارتباط است موجب لغزش افراد مختلف بروی سطح نشود ( اگر کودک در منزل دارید ۱۰۰% ضد لغزش باشد ).
کاشی کف باتوجه به اینکه یک محیط بهداشتی است، بهتر است که رنگ سفید و روشن مورد استفاده باشد. بندکشی کاشی کف سرویس بهداشتی بسیار مهم است. از این رو در انتخاب نوع سیمان نیز دقت نمایید. کاشیکاری کف سرویس باید با شیب بسیار خوبی انجام شود، تا از تجمع آب در یک نقطه جلوگیری شود. تجمع آب در یک نقطه هم میتواند سبب ایجاد لک شود و هم میتواند باعث ایجاد نشتی گردد.