نمایندگان چینی بهداشتی برند ایرانی بسیار زیاد است زیرا برندهای تولید کننده در ایران بسیار تعداد بالایی دارند. در خط تولید هرکدام از آنها نیز محصولات بسیار متنوعی هست.
شرکت های تولید کننده چینی بهداشتی
چینی مروارید: بدون شک یکی از برندهایی که در ایران فعالیت بسیار خوبی دارد چینی مروارید است. این برند در سال های اخیر توانسته است رضایت کامل مشتریان خود را جذب کند و روز به روز همراه با سیستم جدید دست به تولید انواع محصولات جدید نماید. محصولاتی که می توانند در عین زیبایی به کاربردی ترین حالت مختلف نیز تولید میشوند. چینی مروارید دارای لعاب بسیار سفید و در اصطلاح سفید یخچالی است.
همچنین مکانیزم عملکرد درب آن و سیستم تخلیه بسیار عالی و برتر نسبت به سایر تولیدات داخلی است.
چینی بهداشتی گلسار فارس: این برند تولید کننده قوی در زمینه روشویی های کابینتی است و محصولات آن بسیار مورد بازدید خریداران قرار گرفته است. نمایندگان چینی بهداشتی برند ایرانی گلسار بسیار در سطح شهر زیاد هستند، به همین علت خرید این محصول بسیار آسانتر از محصولات شرکت مروارید است. همچنین قیمت محصولات گلسار فارس نسبت به مروارید است، به همین علت فروش محصولات گلسار نسبت به چینی مروارید بیشتر است.
چینی کرد: بهترین تولید کننده روشویی سنگی با بالاترین تنوع محصولی در ایران چینی کرد است. این برند تنها در زمینه تولید روشویی تبهر ندارد، بلکه در زمینه فرنگی و کاسه توالت نیز بسیار فعال است. لعاب چینی کرد نسبت به مروارید کمی به رنگ شیری مایل است. همچنین روشویی های این برند دارای تنوع جالب و جوان پسندتری هستند.
آیا مکانیزم عملکرد در بین برندها متفاوت است؟
بله نوع تخلیه و شدت تخلیه در برندها متفاوت است و این موضوع پس از استفاده ملموس تر است. مکانیزم عملکرد درب فرنگی ها معمولا یکسان هستند و اکثر برندهای تولیدی درب آرام بند تولید میکنند. اما برخی برندها کاسه توالت با سیستم واترجت تولید کرده اند درحالی که بقیه همان سیستم قدیم را دارند. البته نوع مدل کاسه های ایرانی بسیار متفاوت است و به انواع طبی و معمولی تقسیم بندی هستند. مکانیزم عملکرد فقط در محصولات کاسه ایرانی و توالت فرنگی معنا و مفهوم اصولی پیدا میکند.
بسیاری از تولید کننده های فعال در بازار ایران نمایشگاه های فعالی در بازار داخلی هستند. ازجمله شهرهایی که نمایندگان چینی بهداشتی برند ایرانی در آنها فعال است تهران و البرز است. در این دو استان بزرگ که جزو قطب های اصلی عرضه محصولات هستند، کارخانه ها همیشه در صدد هستند که سهم بیشتری از این بخش های فروش داشته باشند.